joi, 19 iunie 2014

Iluzoria Vulpe a fericirii, cu Doina Popescu, pe www.adenium.ro

„Niciodată n-am simțit un contrast mai violent între dimineața pe care mi-am proiectat-o în minte la culcare și cea în care m-am trezit efectiv. Un vânt cald, stârnit din senin, mi-a smuls perdeaua din living, a scos-o prin cerceveaua ferestrei și a întins-o ca pe brigantina unui bric deasupra curții strâmte dintre blocuri. Când m-am aplecat să adun voalul alb, am văzut o căruță trasă la pas de o mârțoagă. […] Primul impuls a fost să-mi recuperez perdeaua, care, din fericire, mai atârna în câteva anouri, și să trântesc în viteză fereastra (cum ai trage o poartă grea peste un colț de lume despre care nu ai niciun chef să mai știi). Tot ce voiam era să mă afund la loc în dimineața mea subiectivă, pentru care încă mai aveam resurse să mi-o închipui altfel.”

Despre dimineți, iubire, dezamăgire, dor, destine, pierdere și regăsire, în Iluzoria vulpe a fericirii, la Editura Adeniumhttp://www.adenium.ro/ro/punct-ro-proza/117-iluzoria-vulpe-a-fericirii.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu