vineri, 19 aprilie 2013

Adenium din nou la Chisinau


In perioada 18 - 21 aprilie, la Chisinau, are loc cea de-a XVII-ea editie a Tirgului International de Carte pentru Copiii si Tineret (in Romania nu avem asa ceva!). Editura noastra este prezenta cu cartile pentru copii aparute pina acum, trei volume text si unul BD din "O inima de broscuta" semnate de Gheorghe Virtosu, originar din Basarabia. Azi, impreuna cu Adriana Nazarciuc, redactorul sef, am desantat si eu la Chisinau intr-o - cum se spunea pe vremuri - "vizita fulger. La 8, 30 am plecat din Iasi , la 10, 55 am ajuns in fata cladirii Radio Romania/Radio Chisinau, unde dl Mircea Dascaliuc, directorul postului ne-a luat la intrebari, vreme de o ora, dar a luat-o si pe dna directoare a Bibliotecii Nationale a Cartii pentru Copii (nici asa ceva nu avem in Romania). La 12, am plecat la Expo Moldova, am aruncat un ochi prin tirg si ca 12, 30 a inceput lansarea noastra. Am avut un scenariu diferit de la lansarea din iarna. Totuil a incpeut cu cu un spectacol jucat de actorii Teatrului pentru Copii "Licurici", abia dupa aceea, Adriana si cu mine, am prezentat cartile cu care sintem prezenti la tirg si viitoarele aparitii, doua volume Creanga in BD, un Caragiale in BD, dar si noi volume din "O inima de broscuta". A urmat o surpriza, vrea sa spun ca si pentru noi - trei copii de clasa a II-a au jucat citeva ample scene din cartile autorului cu un talent intrepretativ remarcabil, de spuneai ca s-au nascut actori. La terminarea evenimentului, am mers la restaurantul Bastion, unde am mincat excelent. Asta e publicitate? Sa fie, poate data viitoare ne hranesc pe gratis. N-as uita nici excelentul cupaj sec de Cricova, Cabernet & Merlot... La 17, urcam in masina si putin dupa 19 desantam din nou, dar acasa! O zi frumoasa nu doar meteorologic, de buna seama. Mai jos, poze de la eveniment... Nu cred ca reusesc sa le pun in ordine crobologica, dar micul meu reportaj poate ajuta! Pozele sint realizate de Ionuta Marketind, e noul sau nume!, si de Adriana. Dl Mircea Dascaliuc, care este si seful redactiei noastre de la Chisinau a pozat si el cu telefonul Adrianei... Poate podul de carti sa aiba mai mult succes decit podul de flori din 1990...
1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu