luni, 10 noiembrie 2014

Descoperă Iluzoria vulpe a fericirii

Volumul poate fi comandat de pe www.adenium.ro la un preț special.
Sunt destule romane care au un destin nedrept. Macar un timp, dupa care intra cu forta in atentia opiniei publice. Asa sper sa se intample si cu Iluzoria vulpe a fericirii, semnat Doina Popescu. Am scris despre el nu demult, iar in ultimele zile i-am luat un interviu autoarei, care a fost publicat pe Catchy si in ziarul Rasunetul. Romanul a aparut la editura Adenium, insa de la lansare scriitoarea nu s-a ocupat de promovarea lui, lucru pentru care am mustrat-o in semnalarea cartii. Apoi, discutand cu Doina Popescu la telefon si pe mail, am aflat motivul “indolentei”- a avut un deces in familie care a marcat-o, ceea ce m-a facut sa-mi para rau ca, poate, am fost cam dur cu ea. Recenzia mea e aici http://www.agentiadecarte.ro/2014/10/in-asteptarea-zanei-maseluta/
Tot la telefon, ceea ce n-am aratat pe Agentia de Carte, i-am spus prozatoarei ca romanul ei este aproape perfect scris, fara cuvinte in plus, si paginile au trecut un text pe care-l fac si cu prozele mele, sa stiu cum stau cand termin ceva de scris. Am citit una dupa alta, la intamplare, o pagina din Salinger, una de Doina Popescu si alta de Truman Capote. Iar Doina Popescu rezista in anturaj. Da, Iluzoria vulpe a fericirii este un roman excelent, stralucitor, insa nu un mare roman, totusi. Ceva ii lipseste, m-am tot gandit, dar naiba stie. Popescu insista curioasa ce... Si eu as vrea sa aflu... E acel “ce” misterios, care vine rar si nu stim de unde, ce transforma un text intr-o capodopera.
Cartea pe situl editurii http://www.adenium.ro/ro/punct-ro-proza/117-iluzoria-vulpe-a-fericirii.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu