vineri, 14 noiembrie 2014

Lansarea cărții pentru copii ANOTIMPURILE, de Aurora Georgescu

coperta anotimpuri

Impreună cu reprezentanţii  Editurii ADENIUM , am bucuria de a vă invita  din nou în lumea minunată a copilăriei,  unde  vă vor purta   poezioare vesele cuprinse în noul meu volum:
” ANOTIMPURILE ”
miercuri 19 noiembrie ora 19
la TÂRGUL INTERNAŢIONAL DE CARTE GAUDEAMUS – pavilionul central,                                      standul Editurii ADENIUM,  în spaţiul pentru lansări.
Imi va fi alături  domnul  Serban Andreescu, cel care a ilustrat admirabil această carte , doamna învăţătoare Mariana Ungureanu împreună cu un grup de elevi care vor da viaţă personajelor poeziilor mele şi care cu siguranţă vor ajuta adulţii să redevină pentru câteva minute  copii.
Dragi bloggeri, nu ezitaţi să veniţi,  fiindcă este unul dintre prilejurile care ne oferă nouă celor care am devenit prieteni online fără a ne ne fi cunoscut vreodată, posibilitatea  de a ne privi şi  de a ne strânge mâinile.
Invit în mod special cadre didactice şi copii,  fiindcă de fapt poeziile le sunt dedicate în totalitate. Sunt sigură că se vor simţi bine fiindcă vor fi în lumea lor.
Vă aştept !
Aurora Georgescu
Disponibilă pe www.adenium.ro
si in format electronic pe 
http://www.elefant.ro/ebooks/carti-pentru-copii/grupe-de-varsta/iv-vii-ani/anotimpurile-230689.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu