duminică, 24 ianuarie 2016

Ravagiile lui Vrum-vrum prin lume (bârfe, carevasăzică)

O să dea și-n gropi, o să facă opturi, o să frîneze brusc și-o să rămînă înțepenit pe undeva. C-așa e Vrumul, călătoreț de fel, cu riscurile  și zdruncinăturile aferente. Aici facem hartă. Să am unde plînge cînd mă termin și nu mai am unde să mă joc.

La început de tot, cînd abia îl scosesem pe Vrum în lume, Alexandra-Georgiana Andrei m-a prins la înghesuială, ea era în colanți din piele, eu în rochiță scurtă, vă dați seama că m-a tot întrebat și eu i-am tot răspuns, pînă am pus-o de-un text-interviu, un despre-vrum-vrum, un că-de-n-ar-fi-nu-s-ar-povesti. Carevasăzică, ăsta e, are și puțin bedeseme, niște discordianism și oleacă de absurd:
Apoi, au urmat vreo două interviuri, unul cînd am nimerit exact în întrebările lui Alexandru Petria:
Și unul cînd cei de la Artivist și-au dat seama cum e cu pisica și curcubeul și mi-au făcut semn să trag pe dreapta:
Îmi place să merg pe Vrum-vrum. Cum dracu’ să nu-mi placă, uite, Dan Cherteș ne-a făcut loc în Librăria din Imaginația Lui, care e foarte șmecheră, cu două trepte în fața fiecărui raft:
Hai să vedem unde facem următoarea oprire. Și nu uitați vorba de văzduh:
Merg, alerg, să ajung la Proenerg!
http://www.adenium.ro/search?orderby=position&orderway=desc&search_query=vrum&submit_search=Cautare
Cristina Frîncu
https://suntgulie.wordpress.com/vrum-vrum/ravagiile-lui-vrum-vrum-prin-lume/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu