luni, 23 noiembrie 2015

Ce frumos l-am scos în lume pe Vrum-Vrum!


Neața bre,
Ieri și-a turat Vrum-vrum motorașul așa de tare încît era să ia pe sus toți oamenii faini care au venit la Gaudeamus, la evenimentul de lansare și la partea amuzantă în care am semnat și ștampilat cărțile, ca să mă ajute să-l scot în lume. Încă sunt puțin tulburată din cauza supradozei de prieteni care mi s-au administrat direct în venă. Știți ce-ați făcut, de fapt? M-ați îmbătat cu o încredere imposibil de căpătat altfel în mult prea prețuita mea singurătate. Și să fie clar, nu mă refer la sticluța de Mountain Dew, prezentă alături de mine pe tot parcursul evenimentlui și încărcată cu un sec alb de Cotnari fără de care n-aș fi scos nici două vorbe. Ci la voi, toți care ați venit.
Habar nu am cum se face un text pentru ziua de după lansare. Dar ăsta e un text simplu pentru ziua de după lansarea unei cărți care mi-a adunat grămăjoare de iubire-n jur, glume și miștocăreli, îmbrățișări și pupături. Ați venit de peste tot, din liceu, de la uzină, dintre cititorii blogului, din safe-place-ul P!ua, dintre prietenii  prietenilor, din familie, ați venit cu flori și cu vin, bre, mi-ați adus de băut, băi ce oameni de treabă, toată treaba o faci cu oamenii care-ți aduc de băut, ați făcut scandal la coada pentru autografe și-am rîs tare, auzi tu, doamnă, puneți cîte o ștampilă să ajungă la toți. Alexandra-Georgiana Andrei a fost cea mai sporty spice pentru că nu a ezitat nici măcar o secundă cînd am rugat-o să vorbească la evenimentul de lansare, l-a pozat pe Vrum-vrum în toate pozițiile de cînd l-a găsit la standul Adenium și sunt sigură că l-a citit pe budă, pentru că nici măcar nu a avut timp să se liniștească în toată nebunia Gaudeamusului, unde a fost prezentă zi de zi. Gabriel Cheșcu, redactor-șef al editurii Adenium, cel mai blajin om pe care-l știu, s-a ocupat de Vrum-vrum încă de cînd era o grămăjoară de piese așezate alandala. M-a sunat într-o zi și, cu cel mai serios ton, m-a întrebat dacă pisica Eris graseiază cînd cîntă hip-hop, iar eu i-am explicat că nu, pentru că ascultătorii și-au băgat în urechi saleul cu rol de translator muzical universal. Atunci m-am prins că Gabi e discordian și că Vrum-vrum e pe mîini bune. Dar ce zic io Vrum-vrum, chiar eu, ca mamă de carte, am fost pe mîini bune încă din momentul în care manuscrisul a ajuns în tîrgul Ieșilor, acasă la editura Adenium.
Una peste alta, cu toată rochița mea scurtă care mă-ndemna la aplecat, cu vinul din dotare, cu ștampilele personalizate, cu dintele ieșit din rînd, cu pozele în care arăt ca un bidon turtit și cu cele în care îmi rîde sufletul prin față, lansarea lui Vrum-vrum a ieșit excelent. Vă mulțumesc și vă urez să rîdeți cu poftă citind cartea.
O să mai povestesc chestii din ziua lansării, dar v-am zis că m-ați tulburat!
http://www.adenium.ro/search?orderby=position&orderway=desc&search_query=vrum&submit_search=Cautare
Cristina Frâncu
https://suntgulie.wordpress.com/2015/11/23/ce-frumos-l-am-scos-in-lume-pe-vrum-vrum/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu