marți, 17 martie 2015

Premii pentru ADENIUM


Orice premiu, orice distincție definește o recunoaștere și o răsplătire, a unui merit, a unei inițiative remarcabile.
Orice premiu celebrează succesul, motivează și responsabilizează!
În general premiile nu vizează doar o competiţie, ci – cred eu - vizează mai ales o anumită sensibilizare cu privire la un anumit domeniu, atât cu referire la standardele propuse, cât și la atingerea lor. Încurajează creativitatea, inovaţia şi acceptarea riscurilor. Determină, cel mai adesea, o anumită atitudine ulterioară, deoarece odată premiat într-un domeniu, devii automat un model.
Dacă ne referim la premiul Otilia Cazimir, acordat de LIBREX Editurii Adenium, pentru editarea cărții pentru copii și tineret, consider că această distincție reprezintă în primul rând un semn al potențialului excepțional pe care îl înregistrează literatura română de profil, dar care nu este exploatat destul.

Ne bucurăm că noi, ADENIUM, am reușit să atingem note neatinse încă, în ce privește originalitatea operelor noastre (mă refer la Colecția BD Junior, de transpunere în benzi desenate a clasicilor români și universali, precum și la inedita colecție de povești pentru toate vârstele O inimă de Broscuță, semnată de Gheorghe Vîrtosu, care se va reflecta atât în filmul animat, cât și pe scenele teatrelor din țară și din afara ei). Ne bucurăm și pentru că am obținut acest premiu promovând autori români. Nu ne vom opri aici: ne-am impus ca valoarea acestor autori și a operelor lor să transceandă literatura universală. Să tranceandă întreaga lume. Și vom reuși!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu