miercuri, 9 septembrie 2015

Teodora Udișteanu, 12 ani, Iași: Magia Inimii de Broscuță





„Inima de broscuta” – ce titlu provocator... Plin de mister, farmec, magie, suspans... 
Nu am crezut niciodata ca voi intalni o astfel de carte, pana in clipa in care, intr-o seara unica, o pot numi eu, am rasfoit cu placere paginile frumos ilustrate, descoperind astfel LUMEA INIMII DE BROSCUTA. Titlul este o dilema si pentru mine, mic cititor al volumelor, desi am savurat din plin fiecare moment alaturi de aceste personaje fantastice...
Cartea, pentru mine reprezinta, mici lectii de viata, frumos puse sub forma unor istorioare povestite de cei doi protagonisti, Puricele, uneori naiv, dar jucaus, si Viermisorul, cu un nivel foarte ridicat de maturitate si cultura. Amandoi trec prin diferite evenimente, de exemplu, atacatorii tantari aflati in misiunea de a o captura pe Mama-picatura, adormita sub tufarul protector, sunt transformati in frunze ascutite, ce au in spate o veche dar frumoasa poveste.
Autorul pune in evidenta personalitatea fiecaruia, emotiile, trairile personale, frica, bucuria, toate adunate intr-o poveste care sper eu, ca nu se va termina. Chiar daca, orice inceput are si un sfarsit, dupa vorba des folosita, eu sper si cred ca orice cititor al volumelor va ramane placut surprins de magia acestei povesti, pline de mister...
Vara aceasta am recitit cateva pasaje, si am regustat din amuzamentul, si farmecul personajelor...As vrea sa accentuez faptul ca la majoritatea cartilor, prima oara dupa ce le citesc imi plac, ma bucur de imaginile frumos colorate, dar a doua oara... nu mai e chiar la fel...fiindca stiu ce se va intampla, stiu care sunt vorbele piticilor, broscutelor, printeselor, printilor, frunzelor, si diferitelor animale... Dar la Inima de broscuta, nu a fost asa, demonstrand aceasta, faptul ca de cand am volumele, unele pasaje le-am parcurs de mai multe ori, si de fiecare data am ras sau m-am speriat, adica am simtit acelesi trairi, ca la prima intalnire cu aceasta serie...
Recomand aceasta carte, tuturor, de la cei mai mici pana la cei mai in varsta... Cei dornici de o aventura in lumea copilariei sa faca cunostinta cu personajele, asa cum am facut si eu, si nu vor fi dezamagiti...!!!
Teodora Udisteanu, 12 ani, Iași

www.adenium.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu